Miranda.

“The secret of getting ahead is getting started.”

Agatha Christie

Zakelijk

Helpt sinds 2016 als zelfstandige bedrijven met de ontwikkeling en uitrol van hun contentstrategie. Haar expertise zit hem in het coördineren van communicatie projecten en ze heeft ook een stevige, maar altijd onderbouwde mening over de inhoud. Met haar hands on mentaliteit weet ze altijd van plan naar uitvoering te komen. En ze laat niet los voordat dat zover is…. Werkte voor 2016 altijd voor grote bedrijven als communicatie adviseur, zoals bijvoorbeeld voor Schiphol, Rabo Mobiel en T-Mobile.

Miranda zette in 2016 haar bedrijf Werkende Teksten op waar zij werkt voor bedrijven als KLM, Installicht, Samen Alkmaarse Katholieke Scholen (SaKS), Wilms Den Helder, Marcelis Dekave en uiteraard Semster.

Opleidingen

Miranda studeerde Bedrijfskunde voor de Financiële Sector aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Ze deed de opleiding Nima, Prince II projectmanagement en volgde een training schrijven voor het web aan de HVA.

Tegenwoordig is Miranda ook druk bezig met haar persoonlijke ontwikkeling, getuige haar master diploma in NLP.

Privé

Nuchtere Noord-Hollandse die opgroeide in een ondernemersgezin. Iemand die snapt dat elke geïnvesteerde Euro door ondernemers terugverdiend moet worden.

Na wat omzwervingen naar Amsterdam en Haarlem, inmiddels weer woonachtig in Heiloo met haar drie kinderen Roos, Feije en Sjoerd en poes Lela. Dol op koken, hardlopen, trampoline springen, lezen, muziek, mode / lifestyle en haar absolute passie reizen. Niets is mooier dan met haar kinderen op avontuur te gaan.

Neemt haar werk super serieus, maar het moet ook leuk blijven. Lachen op zijn tijd is voor haar een absolute must!

Cookie monster verklaring

Wij serveren verschillende soorten cookies om u zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Mocht u ze niet allemaal lusten dan kunt u dat aangeven bij instellingen.

Privacy policy | Sluit
Instellingen

Cookie monster verklaring

Bewerk uw cookie voorkeuren hieronder indien gewenst.

Op onze site maken we gebruik van cookies waarmee we u, eventueel, in een later stadium gericht kunnen benaderen met interessante aanbiedingen voor onderwerpen waarin u interesse hebt getoond. Het grote nadeel van veel reclame is dat die ongericht is, met andere woorden, als u katten hebt kan u reclame te zien krijgen voor een merk hondenvoer. Op het internet is het juist mogelijk om gericht te communiceren met de doelgroep en elk zichzelf respecterende adverteerder weet dat hij zijn doelgroep niet moet irriteren. Dat gaan wij dan ook zeker niet doen.

Bekijk details.

Voor het goed laten functioneren en beveiligen van onze website maken we gebruik van plug ins die o.a. ip-adressen verzamelen en kunnen blokkeren. Daar hebben u en wij voordeel van.

Bekijk details.

Wij én u zijn gebaat bij een website die goed werkt en aansluit op uw behoeften. Daarom verzamelen we bezoekersstatistieken. Dat helpt ons inzicht te krijgen in het bezoekersgedrag op onze website. Zo proberen we onze website steeds beter te maken. Deze gegevens zijn standaard volledig geanonimiseerd en dus puur functioneel. Daarom hoeven we hier geen toestemming voor te vragen, maar we vinden het wel zo netjes om u er over te informeren.

Bekijk details.
Vergeet van welke cookies ik houd. Gewist!