Voor Untill Horeca Automatisering en Kassasystemen bouwden we jaren geleden al een goed vindbare website en genereerden we leads via de betaalde en onbetaalde zoekopdrachten in Google. Door de complexe situatie met meerdere dealers liepen onze wegen uiteen. Totdat we in 2017 weer contact kregen en eind 2018 een nieuwe site mochten bouwen die vlak voor de Horecava 2019 werd opgeleverd. En natuurlijk is het doel van deze nieuwe site wederom weer meer leads uit het internet genereren.

WAT HEBBEN WE GEDAAN EN DOEN WE?

  • Een nieuwe site vormgegeven en gebouwd die zowel op mobiel en desktop goed werkt en snel is.
  • De verhuizing dusdanig gemanaged dat de bestaande rankings in Google niet verloren zijn gegaan
  • Het instellen van doelen en events in Google Analytics
  • Marketing- en communicatieadvies
  • SEA en SEO

En de bedoeling is dat er nog veel meer aankomt. Uiteindelijk moet Untill een merk van betekenis worden

WAT IS HET RESULTAAT?

Tot nu toe komen er uit de nieuwe site al aanzienlijk meer leads dan uit de oude en dat eigenlijk alleen maar door een aantal goede rankings in de onbetaalde resultaten van Google en de whitepaper die we hebben gemaakt.