Medio eind 2019 benaderde In Touch Women Resource Management ons voor een nieuwe website. Nou, dat hebben ze geweten! Wat begon als een website project werd een herpositionering met een nieuwe tag line, een nieuw logo en de inzet van Google Ads.

‘Women Resource Management’ dekte niet echt de lading vonden wij. En gelukkig konden we Monic en Elisa daar ook van overtuigen. Na een paar sessies werd het ‘Female Leadership & Career Academy’. Met een mooi nieuw logo waar de dames gelukkig ook heel blij mee zijn.

WAT HEBBEN WE GEDAAN?

  • Herpositionering middels een nieuwe tag line
  • Nieuw logo
  • Marketing- en communicatie-advies
  • Zoekwoordonderzoek ten behoeve van een seo navigatiestructuur
  • Website design en bouw volgens het ‘mobile first’ principe
  • Beperkte on page SEO
  • Google Ads

WAT IS HET RESULTAAT?

Na twee maanden testen in Google Ads was de ROAS (Return On Ad Spend) 2100%! Laten we er maar van uitgaan dat dat meer geluk dan wijsheid was, maar het zorgde er in ieder geval wel voor dat we nog even doorgaan met Google Ads.